reede, 11. veebruar 2011

376, töötan peaga!;)

Riigikogu valimiste debatt käib täie hooga, ega ole minagi sellest kõrvale jäänud. Kandideerin koduses Mustamäe ja Nõmme ringkonnas numbri all 376.


Kindlasti võib mulle ette heita, et ma pole viimastel kuudel blogis aktiivne olnud. Aga tunnistan ausalt, sellal kui paljud poliitikud populaarsuse saamiseks säutsusid, kirjutasin mina koos sotsiaaldemokraatidest mõttekaaslastega valimisprogrammi. Veidi pikemat kui 140 tähemärki :)


Ja tulemusega võib rahul olla – programm pakub üsna selge arusaama, kuhu suunas Eesti liikuda võiks ning seda on kiitnud ka analüütikud nii "paremalt" kui ka "vasakult". Isegi alati kriitiline Anvar Samost kirjutas Maalehes: „Programm ei pruugi inimestele - näiteks mulle - täies mahus meeldida, aga selle kallal on tööd tehtud, see peegeldab selget maailmavaadet ja visiooni Eesti arengust“.


Mida ma valijale luban!? Seda lubangi, et minu osalusel sündivad sotsiaaldemokraatide ettepanekud saavad olema põhjalikud ning tegevusplaanid selgelt lahti kirjutatud. Minu väärtused ja lähtekohad on ikka samad, mis eelmistelgi valimistel – Eesti poliitikasse on vaja enam kaasamise kultuuri ja koostöösoovi, värske pilguga tegevusplaanide ülevaatamist ning julgust tegeleda keeruliste probleemidega. Luban, et töötan ka edaspidi peaga!


PS: Sotsiaaldemokraatide valimisprogrammi lühikest ülevaadet aga ka täisteksti saab lugeda kodulehelt: www.sotsdem.ee


2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Seda ma mõtlesingi, et kuidas sotsid seekordsetel valimistel nii asjalikult on ette valmistanud. Millal Sind valimisdebatis siis näha saab?

Tudeng

Anto Liivat ütles ...

Aitäh! :-)
Telesse sel korral enam ei jõua, aga ehk siis enne järgmiseid valimisi...